Sunday, 13 November 2011

Anak Ular Berkepala Naga Ditemui

Ular Naga atau lebih dikenal Dragon mungkin selama ini dianggap simbol bagi kebanyakan masyarakat di cina. Cuba tengok di kedai emas pasti kebanyakan dompet atau ikon labelnya gambar naga, begitu juga tahun naga dianggap tahun keberuntungan kepada sesiapa yang dilahirkan pada tahun naga.



Tapi ini ada gambar Unik Anak Ular Berkepala Naga berukuran sama dengan jari manusia bermakna bukan la dongeng, korang lihat jer tanduk nyer macam naga.

Mungkin terdapat kesalahan genetik yang menyebabkan ular nih jadi macam nih

aku pon tak tau nak caye ke idak nih.

5 comments:

  1. Kat tangan nampak sangat diedit. Ni ikan la.

    ReplyDelete
  2. hmmm..susah maw pcya..tp KALAU betul larh,kiut jgk ular nie..

    ReplyDelete
  3. kuasa Allah Mana lah tahu :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...