Friday, 18 November 2011

Awas! Bagi Penggemar Tauhu

Selepas melihat gambar bukti ini, terus aku hilang selera nak beli tauhu kat mana2 tempat sekali pun. Buat sendiri jer lah lepas ni... Adakah korang masih berselera untuk menjamah tauhu? Sampai ati diaorang.. huhuhu...

5 comments:

  1. mengikut pengalaman sendiri, sy selalu buat pemeriksaan di premis makanan, kilang2 makanan ni byk yg tak mengamalkan kebersihan.. lagi2 tauhu.. ada yg bg tau derang buat pakai minyak babi untuk buat tauhu tu nampak licin.. pilihla tauhu dr syarikat bumiputra such as nada food sri damansara.. kilang nyer pon bersih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. abes knp bendetuh still boleh lg dijual kat malaysia nih..
      ape JAKIM tak wat tindakan ke??????

      Delete
  2. erk...seram tol nak makan...ape motif dia bogel ekh??? adakah menjadikan tauhu tu lebih sedap...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...