Tuesday, 29 November 2011

Gadis Yang Begitu Gembira Ketika Mengambil Foto Pelaku Jenayah


Ketika pelaku tindak jenayah lain berusaha menyembunyikan wajahnya serta bermuka cemberut saat sesi Mugshot (foto pelaku jenayah yang diambil pihak polis), gadis yang satu ini malah berusaha membuat fotonya terlihat se-ceria mungkin.

Michelle Watson, dari Arizona Amerika Syarikat (AS), membuat repot polis di Prescott, Arizona, saat wanita berusia 24 tahun ini ditangkap pada Khamis (17/11/2011) lalu, kerana memandu Honda Civic-nya dalam keadaan mabuk.
Menurut penjelasan Jabatan polis Prescott yang dikutip thesmokinggun, selain menolak menjalani ujian ketenangan, Watson juga berusaha melawan saat diamankan, mendorong petugas, serat menggunakan kata-kata kasar dan makian pada polis.

Meskipun semua ini, Watson terlihat berseri-seri dan berkedip dengan mengangkat dua ibu jarinya saat difoto di Penjara Daerah Yavapai.

Rincian dalam laporan polis Prescott, Watson didakwa melakukan penyerangan pada polis, serta melawan penangkapan, dimana kandungan alkohol dalam darahnya berada tiga kali ganda daripada had yang dibenarkan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...