Wednesday, 23 November 2011

Inilah Pemandu Dari China Yang Tampan Dan Seksi Kegilaan Ramai


Seorang pemandu bas berusia 27 tahun disebut-sebut paling tampan dan seksi di China setelah fotonya beredar di dunia maya. Pemandu itu bernama Xiong Xingyuan (27) dan tinggal di Wuhan, China.

Xiong menjadi sensasi di dunia maya dan sejumlah user di beberapa forum mengatakan dia mirip dengan idola remaja Hongkong, Daniel Wu.


Dengan tinggi 180 sentimeter, Xiong telah memandu selama tujuh tahun setelah dia lulus dari sekolah. Orang ramai menyebutnya Shuai Xiong atau si tampan Xiong dan dia digambarkan sangat fashionable dan cute.


Tidak hanya dari segi fizik. Xiong juga seorang pemandu yang sangat hati-hati dan memperlakukan penumpang dengan baik. sebagai tambahan, selama dia menjalankan tugas,a ia belum pernah mengalami kemalangan.


Meski digilai perempuan dan gadis muda, Xiong menyatakan jika dia hanya menjalankan tugasnya. "Kita harus memperlakukan penumpang seperti keluarga kita. Kami ingin memastikan jika mereka merasa nyaman di bas dan kita tidak boleh melanggar peraturan di jalan,


Dia juga menegaskan dirinya tidak pernah berusaha mencari perhatian seperti yang di tuduh. "Di dalam industri, kita harus melakukan tugas dengan baik. Saya bukan seorang bintang seperti tuduhan pesaing dengan mengatakan berusaha mencari perhatian," kata Xiong


Sumber: http://udn.com/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...