Sunday, 13 November 2011

Jururawat Seksi Menjadi Pelacur Ketika Bercuti

Seorang jururawat mengaku sakit dan mendapat cuti dan gajinya pun masih diterima setiap bulan. Sayangnya, izin cuti itu disalahgunakan dengan memasang iklan sebagai pekerja seks komersial (PSK) dengan bayaran 130 poundsterling sejam.

Akibat tindakannya ini, jururawat bernama Emma Marsden (35) berasal dari Cardiff, South Wales, Inggris, ini mendapat hukuman dan tindakan disiplin pada minggu ini. Marsden mem-posting iklan dengan gaya busana sensual di situs dengan nama samaran Lucy Love.
 
Dalam iklan itu, dia mengaku boleh berhubungan seks dengan lelaki, wanita, dan juga pasangan dan menambahkan jika dirinya seseorang yang unik dan teman yang jujur serta berpengalaman. Namun, Marsden membantah dan mengatakan dirinya hanya melakukan ujian apakah pekerjaan itu sesuai untuk masa depannya.
Kini kariernya selama 10 tahun di National Health Service musnah terutama setelah dia akan diangkat menjadi pembantu jururawat di hospital Jiwa, Whitchurch. Komite A Nursing and Midwifery Council melakukan penyiasatan setelah pekerjaan sampingan ibu tiga anak ini terungkap di tahun 2008

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...