Wednesday, 30 November 2011

Kim Kardashian Mengikuti Kelas Yoga Dengan Pengajarnya Lelaki Bogel


Episode pertama reality show terbaru Kim Kardashian menimbulkan kontroversi, kerana menampilkan Kim Kardashian mengikuti yoga dengan pengajar seorang lelaki bogel.

Aktiviti itu tentu saja membuat suaminya, Kris Humphries marah besar. Aktiviti Kim yoga bareng seorang instruktur lelaki bogel ini ditampilkan di reality show 'Kourtney & Kim Take New York'. Acara tersebut merupakan reality show baru keluarga Kardashian setelah 'Keeping Up With the Kardashian'.

Reality show ini menampilkan Kim dan Kourtney tengah yoga bersama beberapa teman. Seorang lelaki tanpa busana menjadi instruktur yoga mereka. Yoga bersama itu dilakukan di bilik hotel yang memang jadi kediaman sementara Kim dan Kris Humphries.
 
Kris yang baru saja masuk ke bilik tersebut langsung emosi melihat aktiviti yoga yang dilakukan isterinya itu.

"Ini menjijikkan. Ini rumahku, ini tidak
menghargaiku," kesal lelaki yang digugat cerai Kim, 72 hari setelah menikah itu.

Melihat sang suami marah, Kim ikut emosi. "Kamu sangat tidak dewasa, aku tidak tahan," katanya.

Pertengkaran pun terjadi, Kris membalas ucapan Kim dengan kemarahan juga. "Kamu tidak tahan? Aku juga tidak tahan. Aku merasa tidak nyaman saat masuk. Aku hampir muntah," ucapnya.

Kemarahan Kris semakin menjadi-jadi. Bintang basket itu sampai mengatakan ia tidak mahu lagi ada Kourtney di rumah mereka.

"Kourtney tidak boleh tinggal dengan kita lagi. Aku akan membayar sebuah bilik untuknya di tingkat berbeza," begitu katanya.

Pada akhirnya, Kris yang tidak tahan tinggal bersama isteri dan kakak iparnya. Ia kemudian meninggalkan sang istri dan kembali ke kampung halamannya di Minnesota.

"Aku sangat sedih. Tapi Kris sangat mendukung karierku dan jika Minnesota adalah tempat terbaik untuknya bekerja, dia sebaiknya melakukannya," jelas Kim setelah kemarahaannya mereda.

Beberapa bulan setelah aktiviti yoga dengan instruktur bogel itu dilakukan, Kim menggugat cerai Kris. Sampai saat ini persidangan cerai keduanya belum berjalan.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...