Wednesday, 16 November 2011

Nenek Ini Hidup 2 Hari Selepas Meninggal, Kemudian Meninggal Semula

 
SAO PAULO - Peristiwa mengejutkan terjadi di Brazil, ketika seorang nenek tiba-tiba saja bangkit dari kematiannya ketika sudah berada di dalam keranda.

Nenek tersebut sudah berada di dalam keranda dan disimpan sebelum upacara pengebumian di rumah mayat Minas Gerais. Namun beberapa jam setelah dirinya berada di dalam keranda, tiba-tiba saja nenek itu bangkit dan mengejutkan semua orang yang ada di rumah duka itu.

Seperti dilaporkan Associated Press,selepas bangkit dari kematiannya, nenek itu telah dibawa ke hospital untuk mendapatkan rawatan.

Namun malangnya, dua hari setelah dirinya bangkit dari kematian, Maria das Dores da Conceicao akhirnya meninggal dunia. Kematian nenek berusia 88 tahun itu mendapat perhatian dari pihak polis Minas Gerais.

Ada yang mengatakan kematian nenek tersebut disebabkan oleh kurang mendapat rawatan atau diagnosis yang salah dan menjadi punca kematiannya.
Sementara datuk bandar Minas Gerais menolak untuk memberi tahu penyebab kematian nenek itu dan hanya menyatakan, orang tua tersebut meninggal akibat tekanan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...