Sunday, 13 November 2011

Pelacur Tertua Di Dunia Berumur 96 Tahun

Mulai berprofesi menjadi pelacur pada pasca meletusnya Perang Dunia ke-2 setelah suaminya tewas dalam pertempuran, nenek yang bernama Milly Cooper ini mengatakan sudah ditiduri oleh lebih dari 3500 lelaki. Yang memeranjatkan adalah bahawa hingga di usianya yang senja ini sang nenek masih aktif menerima pelanggan walau tidak seramai dulu semasa muda. Dalam seminggu nenek Cooper masih dibooking pelanggan dan para pelanggan itu usianya antara 29 tahun hingga 92 tahun, hairan juga masih ada yang sanggup berhubungan dengan sang nenek yang sudah kerepot begini.
Ketika ini ia tinggal di Las Vegas Amerika Syarikat setelah berpindah dari rumahnya di London Timur Inggris. Dalam perjalanan hidupnya sang nenek ini pernah taubat untuk tidak jadi pelacur lagi selama 5 tahun namun kerana ditinggalkan anak perempuannyai dan hidup dalam penghasilan yang tak menentu akhirnya sang nenek Cooper kembali ke professon yang pernah dilakunya hingga kini.
Nenek Cooper pernah pindah kerjaya dari pelacur menjadi Mummy @ Germo @ ibu ayan yang memiliki dan mengelola rumah pelacuran dan ketika itu dia menemukan pasangan hidup suaminya yang kedua seorang akuntan di tahun 1955. Pada ketika itu dia memiliki anak buah sejumlah 10 pelacur muda yang bekerja di rumah pelacurannya.
Walau sudah tua dikatakan sang nenek Cooper ini masih memiliki payudara yang berukuran besar walau tubuhnya sudah kurus kering. Just For Info nenek Cooper tarif bookingnya sekali langgan sekitar 800 Poundsterling dan dalam satu tahun masih berpendapatan 50 ribu Poundsterling. Patutlah dia tak mahu berhenti.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...