Saturday, 26 November 2011

Tutorial Membuat Najis Ketul Kaw-Kaw Manusia Menggunakan Bekas Tisu

Tutorial ini bolehlah dilakukan jika anda rasa anda nak kacau/usik seseorang yang bakal menggunakan tandas tu nanti. Agak nakal gurauan ini..

 1.Dapatkan bekas tisu tandas yang berbentuk silinder tu .

2. Penuhkan air dekat singki bilik air korang. Kalau takda singki kat bilik air, pi rumah jiran okey.


3. Rendamkan kotak tu selama mana korang nak. Secukup rasa




4. Okey, sekarang dah basah, korang bukak kotak tisu tu. Bagi jadi bentuk macam dekat bawah ni :


5. Sekarang,korang kena koyak-koyakkan kotak tu. Sambil senyum jahat!


6.Sekarang korang wajib, genggam-genggamkan kotak yang dah jadi cebisan tadi tu, bentuk taik ,ikut cita rasa korang okey.


7. Tadaaaa! Dah siap pun, sekarang, korang boleh letak mana korang suka..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...