Monday, 28 November 2011

Zakar Lelaki Ini Mampu Mengangkat Beban Seberat 230 Kg

Yang You-sin, Seorang lelaki Taiwan mampu melakukannya setelah mempelajari ’99 Kuasa Qigong’. Kuncinya adalah mengatur pernafasan, agar selaras dengan gerakan dan pemusatan kekuatan otot di seluruh tubuh serta di sekitar kemaluan.
Awalnya, beliau mempelajari teknik ini secara tidak sengaja. Bermula sekitar 10 tahun lalu, ia mengalami ngilu di sekitar kemaluan akibat bertahun-tahun bekerja sebagai buruh dan sakitnya ini tidak sembuh walaupun sudah mendapatkan ubat dari doktor.

Dia mencuba mempelajari teknik sukan pernafasan yang kurang lebih mirip seperti latihan kegel versi ekstrem. Caranya dengan mengikatkan beban berupa kepingan Logam ke alat kelaminnya, mengangkatnya perlahan lalu menahannya beberapa jam dalam keadaan tergantung.
Setelah beberapa lama berlatih, ngilu di kemaluannya mulai berkurang. Namun ia tidak berhenti berlatih, beliau terus menambah bilangan kepingan besi yang digantungkan, dari hari ke hari zakarnya bertambah kuat.
Menurut rekod tidak rasmi yang di catatnya sendiri, berat beban yang dapat diangkatnya sudah mencapai 230 kg dan menahannya sambil berdiri selama 30 saat.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...