Thursday, 1 December 2011

Kerana Gila Seks, Lelaki Ini Sanggup Bersembunyi Di Dalam Tandas Selama 2 Hari

Bertemu dengan kekasih lama di Facebook meyebabkan seorang gadis usia 13 tahun di Detroit, Amerika Syarikat, nekad mengundang bekas kekasihnya itu datang ke rumahnya.

Dia dan lelaki bernama Donald Hunter itu, akhirnya berhubungan seks Dan gilanya, Donald namp
nya ketagihan sehingga rela bersembunyi 2 hari di dalam tandas gadis itu.

Perbuatan mereka ini akhirnya terbongkar setelah ibu gadis itu masuk ke bilik dan membuka pintu takandas di sana. "Aku bertanya, siapa kamu? Dia pun hanya terdiam dan melihat ke arah anakku," kata ibu gadis dalam penbicaraan kes itu di mahkamah.

Kes ini pun dilaporkan ke polis dan Donald di kenakan dakwaan berhubungan seks dengan anak di bawah umur dan mungkin dihukum 15 tahun penjara.

Ibu mengakui bahawa dulu, dia cuba memisahkan hubungan anaknya dengan tertuduh. Dia melarang anaknya berhubungan dengan tertuduh, baik melalui telefon ataupun internet. "Aku yang salah dan berharap, dia tak dipenjara," kata gadis itu. Kes ini kembali mengungkap bahaya jika para remaja mengakses internet tanpa pengawasan orang tuanya.

"Kes ini jadi contoh bahawa kita harus mengawasi apa yang dilakukan anak kita di internet," kata hakim Kym Worthy yang mengendalikan kes ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...