Sunday, 1 January 2012

Bos Playboy 85 Tahun Akui Cuma Bernafsu Pada Wanita Muda Walaupun Mati Pucuk


Hugh Hefner, lelaki berusia 85 tahun dan merupakan bos dari majalah dewasa PLAYBOY, memang tak pernah lepas dari perempuan muda, cantik, dan seksi tentunya. Dan yang membuat iri, Hugh mengaku tak pernah melakukan hubungan seks dengan perempuan yang berusia lebih dari 49 tahun.

"The oldest I've been out with? Dalam hal keintiman tidak pernah lebih dari usia 40-an, tapi kalau untuk sebuah hubungan asmara berkisar di umur 30 tahun," ungkapnya yang dipetik dari Female First.


Bahkan ketika ini bos Playboy tersebut tengah mengadakan hubungan kepada dua perempuan muda sekaligus. Mereka adalah Anna Sophia Berglund (24) dan Shera Bechard (28). Hugh tertarik kerana menurutnya mereka berdua sangat istimewa, sangat lucu dan berkelas. Dua perempuan seksi itu pun juga tak ada masalah meskipun mengadakan hubungan dengan Hugh yang seumur dengan datuk mereka.


"Saya fikir semuanya terjadi kerana ada alasannya dan semuanya berjalan sesuai dengan alurnya," ucap Anna. "Lagi pula saya selalu bersama dengan lelaki tua, ada sesuatu yang mempesona tentang mereka. Saya tidak keberatan berapa tua pun orang itu, semuanya tergantung dengan keperibadiannya," tambah Shera.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...