Thursday, 5 January 2012

Pamela Anderson Seakan Tidak Berpakaian

BUKAN Pamela Anderson jika tak tampil seksi. Kali ini, gaun nude yang nampak seperti warna kulit tersebut menjadi pilihannya saat menghadiri acara perayaan Tahun Baru lalu.

Ditemani dengan sang kekasih Jon Rose, Pam tampak semakin seksi. Apalagi, payudara jumbo yang dimilikinya tampak tumpah ruah. Tak hanya itu, kulitnya samar terlihat kerana senada dengan warna pakaian yang dikenakannya, seperti dilaporkan Dailymail.

Pakaian yang mengumbar keseksian tersebut menjadi pilihannya saat menghadiri pesta Tahun Baru di Las Vegas. Meski terkesan transparan, Pamela tetap terlihat percaya diri mengenakan gaun sepanjang lutut tersebut.

Malam itu, dengan tampilan gaun warna nude yang dipilih membuat kulit cokelatnya samar terlihat. Bekas bintang Baywatch itu pun nampak seperti tak berpakaian. Tak hairan, keseksian Pam pun semakin terkuak. Selain kerana tubuhnya yang terlihat transparan, keseksian Pam tampak dengan keberadaan tato di lengan kirinya yang sengaja dipamerkan.

Pam memadukan gaun berbahan sutra tersebut dengan peep-toe heels karya Christian Louboutin, serta tampilan rambut blonde yang sengaja diurai. Ibu dua anak tersebut pun nampak cantik dan seksi. Sang kekasih, Jon Rose pun menemaninya dengan penampilan yang hebat melalui pakaian kemeja kotak-kotak dan seluar jeans

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...