Friday, 1 March 2013

Wanita Ini Telah Merogol 10 Orang Lelaki


Seorang perempuan muda ditangkap polis Rusia kerana meracuni dan memperkosa 10 lelaki setelah lebih dulu memancing mereka dengan kecantikannya. Perempuan itu dikenali sebagai Valeria K berusia 32 tahun. Hobinya cukup unik, iaitu menyimpan labah-labah beracun. Oleh kerana itu, dia digelar “Black Widow”, sejenis labah-labah raksasa yang ganas terhadap lawan jenisnya. 

Menurut laman Life.ru, polis mulai curiga ketika jumlah pesakit lelaki dengan keluhan yang spesifik meningkat di hospital. Keluhan itu adalah keracunan klonidin dan trauma berat pada penis. Tidak banyak yang diingat para lelaki itu kecuali perempuan cantik berambut merah yang mengajak mereka minum di sebuah apartement. Menurut mereka, perempuan itu juga sangat ramah.

Bagaimana akhirnya Valeria tertangkap dan mengakui perbuatannya. Namun, polis masih hairan dengan modus oprandi perkosaan itu. Dalam pengakuannya, Valeria mengaku bahawa dia memang memmujuk mangsanya itu ke apartementnya. Di sana mereka minum-minum dan tentu saja para lelaki itu menginginkan hubungan seks.

Kemudian minuman mangsanya dicampur dengan klonidin yang membuat mereka pengsan selama 24 jam. Namun, sebelum itu, penis para lelaki yang sudah terangsang itu diikat pangkalnya. Tujuannya agar boleh tegak berjam-jam. Pada ketika itulah mereka diperkosa.

Setelah itu, mangsa dibuang di sebuah kawasan sepi dan ketika sedar mereka sudah tidak ingat apa-apa. Perkara terakhir yang boleh mereka ingat adalah bertemu seorang perempuan cantik, selebihnya gelap.

Dari 10 lelaki yang diperkosa, hanya satu yang tidak membuat laporan. Ternyata, lelaki yang tidak disebutkan namanya itu tidak merasa rugi akibat perkosaan itu. ”Saya memang suka wanita seksi. Yang saya sayangkan cuma dia menggunakan klonidin,” katanya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...