Friday, 21 June 2013

Petua Agar Vagina Tetap Sempit

BAGI perempuan yang telah berumah tangga, ada beberapa petua semulajadi agar faraj isteri tetap sempit tanpa perlu melakukan pembedahan mengembalikan selaput dara.

Petua ini di lakukan setelah bersama. Lubang faraj ketika bersetubuh akan terbuka dan tertarik keluar kerana keluar masuknya zakar. Supaya lubang faraj  kembali tertutup setelah bersetubuh memerlukan peranan suami secara mutlak.


Selesai berhubungan intim, suami-isteri perlu berbaringan sambil bercengkerama sekitar dua atau tiga minit. Usahakan kaki isteri ketika berbaring lurus dan terbuka, suami pula duduk di antara kedua-dua hujung kaki isteri sambil memegang kedua-dua pergelangan kakinya. Kaki kanan suami lurus sambil menekan tepat di lubang faraj isteri dengan tumit yang dialaskan kain.

Tekanan tumit di lubang faraj bersamaan dengan menarik kedua-dua kaki isteri. Lakukan hal ini secara perlahan dan tahan kira-kira tiga atau empat minit.

Selain dengan tumit, menutup atau menekan vagina boleh juga dilakukan dengan sikut tangan kanan suami. Caranya, suami duduk di antara kedua-dua paha isteri dengan tangan kanan suami di tekuk dan mengepal. Selanjutnya siku suami menekan tepat di lubang faraj isteri bersamaan dengan tangan kiri suami menekan kepalan tangan kanannya. Lakukan perlahan, ketatkan, dan tahan sekitar dua minit.

Untuk melakukan hal-hal di atas, suami sebaiknya berkomunikasi dengan isteri mengenai tekanan dan tarikan untuk memastikan setiap tekanan tidak menyakitkan isteri. Biasanya, selesai melakukan hal tersebut, isteri akan merasa selesa di kawasan perut, rahim, dan faraj.

Setelah kedua-dua tahap diatas selesai boleh di lanjutkan dengan memicit paha dan betis isteri agar lebih segar. Lakukan ini terus menerus selesai bersenggama. Semoga tips ini bermanfaat dan menjadikan hubungan anda tetap harmoni dan romantis.

6 comments:

  1. EARN $50 - $100 USD Daily Easy From Us

    Not only Cashforvisits.com enables me to earn money, but also a great part time source for me to earn ten time greater than my ordinary job, i am working hard and referring my all friends from social sites face book, twitter, Google Plus. It make my work more easier and efficient. Now i am making blog posts and spreading the Cashforvisits work all over the internet to make my income more and more higher! it touches the Sky!”
    www.cashforvisits.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foto HOT | Cewek Narsis Cantik Bugil di Facebook,Cewek Masturbasi


      [Ass Point Fuck] ABG Lesbian : Koleksi Photo hot Pamer Susu & memek.


      [Ass Point Fuck] Photo Hot ayam Kampus : ABG Wajah Lugu Lagi Tampil Bugil.


      [Ass Point Fuck] Photo bugil abg jepang lagi pengen di entot..mulus gan susunya

      [Ass Point Fuck] Memek Bule : Koleksi Photo memek ABG Bule Yang Penuh Nafsu

      ✦Photo polos : Tubuh Mulus di padu dengan susu Mungil Nan Indah dan Hot.✦

      ✦Photo Hot : Adegan Pasien Lagi Bugil Di Depan Dokter..Mantap Susunya✦

      ✦SiTembem Yang Bikin Greng : Kumpulan Memek Tembem..Mlenuk - mlenuk✦

      ✦Obat Pembesar Penis Herbal, Obat Peninggi Badan Herbal,Pemutih Wajah Dan Tubuh✦

      ✦Histeria Masturbation : Abg Hitam Manis Lagi Menahan Kenikmatan Berswalayan✦

      ✦Ngintip Tubuh Putih Mulus Toket Kecil Bikin Nafsu.Siapakah Dia.?✦

      ✦Live : Vespa Putih Jadi Saksi aku ngentot Gaya Dogy Style✦

      ✦Live : Sepasang Abg lagi Ngentot Sambil Berdiri..keren-keren✦

      [Ass Point Fuck] Photo Pemerkosaan : ABG Korban Pemerkosaan Lagi Kena Entot 2 Cowok..Kasihan Banget Gan


      VIDEO ANAK SMP MESUM SAMA PACARNYA DI RUANG TAMU


      [Ass Point Fuck] Photo memek Perawan : Lubang sempit memek perawan Yang masih Rapet.


      [Ass Point Fuck] Photo Hot Tante Horny lagi Pamerin Toket Mulusnya...Wahh Gila


      [Ass Point Fuck] Photo Memek ABG : Memek Menganga Siap Dimasukin Bang...???


      [Ass Point Fuck] ABG meki Sempit Lagi Ngentot Gaya Pangku...Mantapp


      Cara Memperbesar Penis Dengan Vakum Penis Tarik Sport


      [Ass Point Fuck] ABG Ngentot : ABG Manis Puting Mungil Lagi Ngentot..wah asyiknya


      [Ass Point Fuck] Photo Chika : Pose nakal Chika Lagi Pamerin susu montoknya.


      Mulusnya Susu ini siap untuk di emut, info cewek telanjang yang mau ngentot memek

      ✦Kelakuan Aneh : Kumpulan Photo Bugil cewek Gokil✦

      ✦Sex Party Berbagai Gaya Ngentot Yang Fantastis & Hot✦

      ✦Ngentot abg & Om-Om : Ngentot Hot di Dalam Kamar Mandi✦

      ✦Abg Lagi Maen Chat Sambil Bugil : Lagi Pamerin Memek & susu Montok✦

      ✦Live : video mesum ngentot di kebun✦

      ✦Cerita Seks : Tante Mona Yang Montok Bikin Aku Tergoda..Ehmmm✦

      ✦Jilat Meki : Koleksi Photo Berbagai Gaya Jilat memek..Kegelian Nih Cewek✦

      Delete
    2. Assalamu alaikum wr wb.

      saya mengucapkan banyak terimakasih kepada MBAH BALAPATI yang telah menolong saya dalam kesulitan,
      Ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,
      Sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama MBAH BALAPATI dan dengan senang hati MBAH BALAPATI mau membantu saya..,
      ALHAMDULILLAH nomor yang dikasih semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya 2D 3D 4D 5D 6D,silahkan hubungi MBAH BALAPATI DI (085 392 332 888 Atau Untuk Lebih Jelasnya ; >>>>KLIK DISINI http://setan-togel988.blogspot.com<<<<




      INILAH KISAH NYATA YANG TAK BISA KAMI LUPAKAN SELAMA INI...!!!





















































































































































      Delete
  2. Ramai mencari pendapatan tambahan tapi tak tahu bagaimana

    Jawapannya berniaga

    Ramai yang ingin berniaga tapi tak tahu nak menjual apa dan tak tahu bagaimana untuk bermula.

    Apa kata anda bermula dengan perniagaan jenis Franchaise (B2B)

    Dengan perniagaan Ini anda dapat meraih pendapatan pasif 100% diatas perkongsian keuntungan syarikat setiap hari hanya dengan menjadi reseller (sleeping partner).

    Apa yang anda perolehi?
    Jana income pasif berterusan!!!

    Rebutlah peluang ini sekarang sebelum hidup anda semakin diselubungi kos sara hidup yang kian meningkat.

    Nasihat untuk orang bisnes

    Jangan lambat buat sesuatu tindakan, kerana setiap hari adalah penting dalam bisnes. Satu hari lambat maksudnya kerugian akan membelit.
    http://bit.ly/1guojOh
    Maklumat di:-http://bit.ly/1gCQIS8

    ReplyDelete
  3. jom jaga kesihatan dalaman & luaran dengan jamu jawa..jom layari http://murahnyanakcantik.blogspot.com untuk maklumat lanjut

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...